Pages

dissabte, 15 d’octubre del 2011

KERNEL 3.0.0 + VMWARE WORKSTATION 1.7.4 (Ver. 2)

En el post KERNEL 3.0.0 + VMWARE WORKSTATION 1.7.4 (Ver. 1) us vaig ensenyar la manera d'instal·lar el patch per al Kernel 3.0.0 de Linux, de VMware Workstation 7.1.4. Aquella instal·lació la vaig fer després d'actualitzar Ubuntu 11.04 a la versió 11.10 i vaig donar per fet que serviria per a una instal·lació des de zero del sistema operatiu. El cas és què no vaig poder aguantar les ganes de fer una instal·lació completa i tot hi que ja tenia l'Oneric en funcionament, el vaig formtar i vaig instal·lar-lo des del principi. També vaig instal·lar VMware Workstation i vaig seguir les passes que tinc explicades en el primer post (Ver. 1), però vaig tenir un problema. No em deixava instal·lar el patch i em donava el següent error:
./patch-modules_2.6.39.sh: line 41: patch: command not found
Després de buscar en fòrums i blogs, vaig trobar una solució al problema en aquest lloc.

LA SOLUCIÓ!

Seguiu els passos de (Ver. 1) però abans d'iniciar l'escript (o abans de fer qualsevol cosa) instal·leu el patch utility:
apt-get install patch
 Ara ja podeu següir: 
./patch-modules_2.6.39.sh
Espero que no tingueu cap problema. Si no és el cas i us quedeu encallats en algun punt, podeu enviar-me un e-mail a yoid.a.g.b@gmail.com (si us plau, quan especifiqueu l'assumpte, comenceu per "PARTISCIENTIA:", Gràcies).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada